Kontakt

Før du tar kontakt med oss, sjekk om du kan få svar på det du lurer på i FAQ seksjonen under.

 

Vi kan kontaktes via skjema under eller ved å ta kontakt på følgende måter:

E-post: kontakt@havoy.no

Telefon: +47 411 58 700

Adresse: Bømlo Undervannsservice AS, Røsslyngvegen 37, 5430 Bremnes, Norge. Org.nr: 930 872 350 

Kontaktskjema

Ofte stilte spørsmål

Jeg har ikke mottatt postkasseskiltet mitt

Vi opplever dessverre veldig ofte at postkasseskilt kommer i retur til oss. Dette skyldes vanligvis en av to grunner:

1. Postkassen din er ikke merket: Husk at du må merke postkassen midlertidig slik at posten vet hvor de skal levere ordren.

2. Du har oppgitt feil adresse til oss ved bestilling: Ofte kan det være skrivefeil eller andre grunner til at ordren kommer i retur til oss. Husk at posten i utgangspunktet ikke sender til fritidsboliger.

Leveringstid på postkasseskilt

Vi tilbyr alltid gratis frakt på postkasseskilt. Leveringstiden er normalt 1–3 virkedager. Vi sender alle bestillinger med Posten, med mindre annet er avtalt. Mindre bestillinger sendes som brev, mens større bestillinger kan bli sendt som Norgespakke. Merk at brev normalt ikke kan spores.

Ordren din pakkes og sendes fra oss normalt innen 7 virkedager. Virkedager er mandag til fredag, unntatt nasjonale helligdager. Etter at vi har sendt pakken, går den via Postens sorteringsterminal i Oslo, noe som vanligvis tar én dag. Deretter tar det vanligvis 1–3 dager før pakken eller brevet når deg, avhengig av hvor i landet du befinner deg. Merk at posten ikke sender, henter eller leverer i helger.

Vi sender kun til adresser i Fastlands-Norge. Bestillinger med leveringsadresser utenfor dette området kan bli kansellert. Har du spørsmål eller spesifikke ønsker, er du velkommen til å kontakte oss!

Det er skrevet feil på ordren min

Dersom du oppdager at det er skrevet feil på et personalisert produkter, anbefaler vi først å dobbeltsjekke med ordrebekreftelsen og eller pakkelisten du fikk med ordren at du har oppgitt riktig info til oss. Dersom du har skrevet feil i ordren kan vi dessverre ikke gjøre noe med dette. Du kan derimot ta kontakt så finner vi en passende løsning.

Tilbyr dere rabatt ved kjøp av større mengde?

Ved kjøp av større menger produkt, kan du ta kontakt med oss så skal vi finne en god pris til deg.

Hvilke betalingstyper aksepterer dere?

Vi aksepterer Visa, MasterCard og Vipps.

Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min?

Du kan endre eller kansellere bestillingen så lenge den ikke er sendt fra oss. Om du oppdager en feil eller ønsker å kansellere, bør du kontakt oss så snart som mulig!

Hva gjør jeg hvis produktet er skadet ved levering?

Kontakt oss umiddelbart, så sender vi et nytt produkt uten ekstra kostnader.